Zizan Razak & Shuib perrang foto ‘throwback’. Siap ugvt jadi menantu!

0
303

Selepas motosikal Ysuku pelawak Shuib habis dihias dengan bunga-bungaan oleh isterinya, sejak daripada itu makin kuuatlah rakan-rakannya menyakat, paling utama sekali Zizan Razak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Syuib buat part time nampaknya. All the best Ib.#zizanrazak #2019 #y15zr #ysuku #zrproject @shuibsepahtu

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on

Nampaknya, episdod sakat menyakat mereka tak habis dengann isu motosikal sahaja, apabila baru-baru ini mereke ‘berpeerang’ gambar throwback paling hodooh pula di Instagram masing2.

Carilah helmet elok sikit Ib…

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Macam ni ke rupa nak lumba dengan moto aku? Tolong la cari helmet elok sikit ib @shuibsepahtu #zizanrazak #2019 #ysuku #y15zr #zrproject #arnab

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on

Bermula dengan Zizan, dia dengan tergamak telah memuat naik gambar lama Shuib ketika baru terlibat dalam dunia seni, tambah lucu gambar tersebut memaparkan Shuib memakai helmet yang besaar daripada kepalanya, memang nampak lucu sekali.

Kalau muka macam ni, takpelah aku kasi kau menang

Tidak hanya tinggal diam, Shuib membuat ‘serrangan’ balas dengan berkongsi wajah polos Zizan di Instagramnya, ketika pelawak itu masih muuda pertiwi berserta kapsyen…

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kalau buat muka mcm ni,takpelah aku kasik ko menang @zizanrazak869 . . @honeyjuanavape @ysukushuib #ysukushuib #yssproject #teamkura

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

“Kalau buat muka mcm ni,takpelah aku kasi ko menang…”

Kalau takde sape nak kat aku, ko kena jadi bapa mertua aku!

Geram gambar poIosnya dimuat naik, Zizan memberi respon akan menuntut bela jika selepas ini tiada siapa mahu berkahwin dengannya, Shuib perlu mengambilnya sebagai menantu.

Hahah! Nak panggil aku ibu? Kau dah giIa?

Komen Zizan tersebut telah mendapat maklum balas daripada Siti Sarah, yang tidak sanggup mahu bermenantukan pelawak itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kura kura dalam perahu Kena tinggal cium bau @zizanrazak869 @ysukushuib @ach_racing . . #yssproject #yss #ysukushuib #hatipanassiapayangtahu #tiadalagibunga

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

Manalah tidaknya Zizan naik hantu, disebabkan gambar throwback wajahnya itu, habis teruuk dia dibahan oleh netizen yang turut serta menyakat pelawak tersebut.

Macam baiya baru masuk kerja kat Petronas

Memang kec0h dua rakan baik ini, sebenarnya perkara inilah yang akan menjadi memori persahabatan mereka, kerana kalau sudah namanya kawan baik memang tidak boleh lari daripada usik-mengusik ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dah naik dyno ke cik Syuib kite??? Tunggu @zizanrazak869 ,jangan nangis eh 😂😂😂 . . @ach_racing @muhammad.imran.zulkafli @ysukushuib

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

 

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Soya Lemon

Sumber : Shuib Sepahtu & Zizan Razak OhMedia , Menuju Kebenaran

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here