“Mana Ada Susu Wey Bapak Punya…”- Netizen Terhibur Lihat Syeriv ‘Minum Susu’ Shaheizy Sam… Lawak!

0
274

Video anak kepada pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin, Syeriv Samheizy yang menyusu dari badan bapanya mendapat perhatian netizen.

Rata-rata terhibur dengan gelagat Syeriv dalam video yang dimuat naik ke akaun Instagram Syeriv.

Video yang dirakam oleh Syatila itu menunjukkan Syeriv dipercayai sedang mengajuk adiknya, Sarima Samheizy menghisap susu ibunya.

“Hampa tengok sat… Apa kita buat semua dia nak buat… Minum susu dia kata!#tolongjangankecamsibapak #bapaktakmintakjadimacamtu #uselessnipples,” tulis kapsyen dalam entri tersebut.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jgn zoom n tanya combo lipmatte mana kami pakai,sebb combo BATIN dah habisss kt hq😭😭😭 @kekasih_hq

Siaran dikongsi oleh S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla) pada

Pengikut Instagram tersebut terhibur dan menyifatkan sikap Syeriv yang kelakar itu tak ubah seperti ibu dan bapanya.

“Mana ada susu wey bapak punya kalau ada pun mesti masam,” tulis salah seorang netizen.

“Syeriv ni aku perasan satu je. nakal dia lain macam, macam budak besar dah,” kata pengikutnya yang terhibur

“Ni dah besar nakal sama macam mak dia habis lah,” seloroh salah seorang netizen

Syatilla dan Sam mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan dua orang cahaya mata.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hampa tengok sat🤣🤣🤣🤣 apa kita buat semua dia nak buat🤣🤣🤣minum susu dia kata😂🤣🤣🤣 #tolongjgnkecamsibapak #bapaktakmintakjadimcmtu #uselessnipples

Siaran dikongsi oleh SyerivSamheizy B. ShaheizySam (@syeriv_samheizy) pada

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Media Hiburan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here