Nora Danish Kongsikan Gambar Suami Masuk Dapur Sekali Netizen Perasan Benda Lain

Jika anda pengikut setia pelakon Nora Danish di Instagram, pasti anda tahu beliau gemar memuat naik setiap menu yang dimasak oleh suaminya, Nedim Nazri. Tidak dinafikan, Nedim memang berbakat dalam bidang masakan.

Disebabkan kerajinan suaminya yang menyediakan makanan yang berbagai dan lazat, Nora akui berat badannya sudah meningkat.

Dia adalah chef terbaik! Nedim memang gemar memasak dan sejak kami kahwin dia nampaknya lebih selesa berada di dapur. Pelbagai masakan dimasaknya sehingga berat badan saya naik hampir tiga kilogram dan ada ingat saya sedang hamil kerana wajah nampak tembam! Tetapi saya tidak merungut kerana ia rezeki tetapi saya sendiri kadang-kadang malas hendak bersenam dan selepas ini memang kena kerap ke gim.

Namun apa yang menjadi perhatian netizan adalah gambar ketika Nedim menyediakn makanan, apabila mata netizan tertumpu kepada alat penymbur wangian di atas rak dapur

“Aku b3nci penyembur atas tu. 20 kali dia prett 20 kali aku terkejut” komen netizan.

Komen tersebut berjaya meraih perhatian ramai sehingga mendapat reaksi 1.4k tanda suka dan 182 komen.

Umum mengetahui ada sesetengah di kalangan netizan yang kelihatan b0san apabila berita-berita di sosial media di penuhi dengan kisah-kisah artis yang di anggap sebagai remeh.

Sebelum berkahwin lagi Nedim memang handal bab-bab memasak ni dan bukan sahaja boleh masak hidangan Melayu tetapi juga barat. Pernah sekali dia masak ayam tandori yang dipelajari menerusi internet dan ia sangat sedap mengalahkan yang dijual di kedai. Sekarang saya dan anak-anak pun kalau makan di luar akan merungut kerana masakannya jauh lebih sedap.

JIKA anda sentiasa mengikuti perkembangan Nora Danish di Instagram, anda pasti tahu Nora suka kongsikan video atau gambar suaminya, Nedim Nazri Aziz memasak.

Walaupun sekadar berkongsi rasa gembira mempunyai suami yang rajin memasak, namun lain pula yang difikirkan netizen: “Nora tu tak reti masak ke?” soal mereka di dalam ruangan komen.

Menjawab persoalan tersebut, ini jawapan Nora, “Saya tidak gemar memasak tetapi Nedim lebih gemar berada di dapur. Saya lebih suka mengemas kerana bagi saya ianya terapi untuk menghilangkan tekanan setelah seharian penat bekerja.

Katanya, sejak berkahwin dia selalu makan sedap-sedap hasil masakan suaminya sehingga badannya naik sedikit dan membuatkan ramai yang bertanya adakah Nora sedang hamil.

Kata Nora lagi, kepakaran Nedim dalam memasak membuatkan mereka jarang makan di luar dan lebih senang menikm4ti hidangan yang dimasak di rumah sahaja.

“Tambah menarik lagi, suami saya memang pakar dalam soal memasak. Jujur saya katakan, dia lebih banyak memasak di rumah berbanding saya dan masakannya boleh membuatkan saya tidak mahu makan di luar langsung,” jelasnya kepada sebuah akhbar harian mengenai perkara tersebut.

Baguslah Nora dapat suami yang pandai melayan tekak isteri. Bukan senang nak dapat lelaki yang boleh sediakan makanan untuk isteri dan keluarga kan zaman sekarang ni, jadi kita perlu happy lah juga lihat Nora bahagia. Kan?

Wah, bertuah sungguh Nora dapat suami yang pandai masak dan sering ingin memberikan makanan yang terbaik buat isteri serta anak-anak. Ini baru suami mithali ye dak?

Kredit: trendingsangat

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Soya Lemon

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/

 

Be the first to comment on "Nora Danish Kongsikan Gambar Suami Masuk Dapur Sekali Netizen Perasan Benda Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*